Veel gestelde vragen2025-07-28T10:52:38+00:00
Ik zou de kaartensets graag eerst een keertje willen zien, kan dat?2025-07-28T10:47:05+00:00

Jazeker! Kom dan naar een van de events waar ik met een stand aanwezig ben. Zoals Equiday en Equiday Zuid, Symposium Zaak op Poten, en Paard & Erfgoed. Ik heb dan een groot deel van het assortiment bij me, en daar mag je dan rustig naar kijken en aan voelen en ruiken ;-) Als je een specifieke set wil bekijken, neem dan vooraf even contact met me op, om teleurstellingen te voorkomen. Ik heb namelijk niet altijd álle producten bij me, en dan laat ik je weten of ik er rekening mee kan houden.

Ik heb een digitaal product besteld, waar kan ik die vinden?2025-07-28T10:16:18+00:00

Wanneer je een digitaal product hebt besteld, en het bestelproces hebt voltooid, ontvang je een bevestigingsmail in je mailbox. Door op de link aan aan de rechterkant te klikken, kan je het product downloaden.

Let op: zorg er dus voor dat je geen tikfoutjes maakt bij het invoeren van je mailadres! Want dan komen deze mails niet bij je aan ;-)

Op welke manier kan ik optimaal gebruik maken van de e-learning?2025-07-23T12:17:28+00:00

Een relevante vraag! Ik heb een paar tips om je te helpen het meeste uit jouw online leerervaring te halen.

Laptop en desktop zijn de beste devices om te werken met de online leeromgeving. Telefoons en (kleine) tablets zijn niet zo geschikt om te gebruiken vanwege de leesbaarheid en technische mogelijkheden. Verder zijn vrijwel alle modules zo ingesteld dat je in een vaste volgorde door de inhoud heen loopt, en pas naar een volgend item kan gaan als je de voorgaande helemaal hebt doorlopen en hebt afgevinkt als afgerond. Lees ook de introductie’s en toelichtingen goed door, zodat je volledig op de hoogte bent van disclaimers, veilig werken, etcetera. En maak gebruik van de kennistoetsen, als die aangeboden worden! Dit helpt je om de stof echt eigen te maken. Ook de oefeningen helpen hierbij: zeker als je ze ook in wilt gaan zetten bij cliënten of klanten is het nuttig ze eerst zelf te hebben ervaren.

Mocht je verder nog prangende vragen hebben, dan kan je me natuurlijk altijd een berichtje sturen: ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Ik heb een online verdiepingsmodule besteld, waar kan ik die vinden?2025-07-23T09:22:52+00:00

Wanneer je je hebt ingeschreven voor een online verdiepingsmodule, en het bestelproces hebt voltooid, kan je naar de button ‘mijn account’ gaan op www.paardenkrachtcampus.nl. Deze vind je rechtsboven in het menu. Zorg ervoor dat je ingelogd bent! Vervolgens klik je in het submenu op ‘naar de online leeromgeving’. Je wordt nu naar een scherm geleid waar jouw module vermeld staat als visueel blok. Hier kan je op de groene knop klikken om naar de e-learning te gaan en te starten.

Waarom reken je één vast tarief van 7,50 voor alle verzendingen?2025-07-28T10:33:42+00:00

Verzenden van pakketjes met de post wordt steeds duurder, en om het simpel en overzichtelijk te houden reken ik inderdaad 1 vast tarief. Hierin zit alles inbegrepen: de BTW, de kosten die PostNL rekent, de verpakking waarin jouw bestelling wordt verstuurd (inclusief het beschermingsmateriaal, zodat je spullen netjes en onbeschadigd aankomen), en het transport naar het dichtst bijzijnde PostNL-punt.

Mocht je dit willen omzeilen, dan is het vaak mogelijk om je bestelling af te halen bij mijn stand tijdens de events waar ik door het jaar heen aanwezig ben. Zoals Equiday en Equiday Zuid, Symposium Zaak op Poten, en Paard & Erfgoed. Afhalen op locatie is geen optie (m.u.v. tijdens de Dag van het Coachpaard). Neem in dat geval tijdig contact met me op, zodat ik ervoor kan zorgen dat je bestelling compleet is en voor je klaar ligt. De kosten dien je vooraf te voldoen via factuur.

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?2025-07-28T10:13:29+00:00

Nadat je betaling is voldaan worden fysieke bestellingen normaliter binnen 7 werkdagen via PostNL naar je verzonden, tenzij specifiek anders vermeld. Spoedverzending van producten die op voorraad zijn is in de meeste gevallen mogelijk op verzoek, neem dan even contact met me op via WhatsApp of mail (nelleke@parzival-paardencoaching.nl). Staat er ‘in nabestelling’ bij het betreffende product? Dan kan het wat langer duren voordat ik het pakketje naar je kan sturen, omdat de voorraad op is en er een nieuwe batch geproduceerd moet worden/wordt.

Als je een digitaal product hebt besteld – of een online verdiepingsmodule (m.u.v. Paard & Trauma, zie productomschrijving) – heb je direct toegang. In de bevestigingsmail die je ontvangt nadat je betaling is voltooid, vind je alle informatie. Heb je toch nog vragen, kijk dan eerst even bij de andere Veel Gestelde Vragen!

Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?2025-07-28T10:37:17+00:00

Op producten die via de webshop besteld worden en in fysieke vorm via PostNL verstuurd worden, is de EU-wet ‘verkopen op afstand’ van toepassing. Dat betekent dat je recht hebt op 14 dagen bedenktijd. Je kunt binnen deze periode je aankoop retourneren wanneer deze niet aan je verwachting voldoet, en je aankoopbedrag teruggeboekt krijgen. Hiervoor dien je binnen de gestelde termijn een mail te sturen naar nelleke@parzival-paardencoaching.nl met daarin je bestelnummer en andere relevante gegevens, en je intentie het product te retourneren (opgaaf van redenen is fijn voor ons om onze service te verbeteren, maar niet verplicht).

Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. De producten dienen bovendien onbeschadigd, ongebruikt, volledig en goed verpakt in de originele verpakking te worden teruggestuurd!

Het recht van retour is NIET van toepassing op online cursussen en digitale producten. Door een dergelijke aankoop te doen erken je dat je afstand doet van dit recht volgens de EU-wet op verkopen op afstand. Dit geldt ook voor de aankoop van handgemaakte en tweedehands artikelen, zoals snackslingers, Braintrays en boeken. Dergelijke aankopen kunnen niet worden geretourneerd of geannuleerd!

Klachten over een aankoop in de webshop dienen binnen 7 dagen, schriftelijk en duidelijk omschreven, bij me kenbaar te worden gemaakt. Ik ga dan op zoek naar een passende oplossing.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?2025-07-28T10:36:46+00:00

Kwaliteit en zorgvuldigheid staan bij ons zeer hoog in het vaandel. Alles wat ik doe, maak, faciliteer en organiseer benader ik met veel liefde en aandacht. Ondanks dat kan het voorkomen dat je een klacht hebt of niet tevreden bent over een product of dienst. Neem in dat geval eerst – zo snel mogelijk – contact met me op! Want ik ga er in beginsel vanuit dat we in goed overleg tot een voor beide partijen passende oplossing komen.

Klachten over een aankoop in de webshop dienen binnen 7 dagen, schriftelijk en duidelijk omschreven, bij me kenbaar te worden gemaakt. Ik ga dan op zoek naar een passende oplossing. Zie ook ‘Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren’.

Voor het overige verwijs ik je graag naar de Algemene Voorwaarden, waar klachtenprocedures en de EU-wet ‘Verkopen op afstand’ helder uiteengezet worden. Ook kan je hier meer lezen over mijn aansluiting bij Collectief Alternatief Therapeuten en GAT Register Opleidingen.

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?2025-07-23T09:38:01+00:00

Wanneer je een vraag hebt, iets bestelt, of mee gaat doen aan een activiteit, is het noodzakelijk om (enkele) persoonlijke gegevens uit te wisselen. Dat kan zijn uit praktisch of administratief oogpunt, maar bijvoorbeeld ook wettelijk verplicht zijn. Hoe we hier mee omgaan kan je lezen in onze Privacy Verklaring.

Kan ik een factuur met BTW ontvangen voor bestellingen die ik in de webshop doe?2025-07-23T09:34:28+00:00

Wanneer je rechtstreeks in de webshop bestelt, geldt er een zakelijk tarief, waarvoor je een factuur met BTW ontvangt. Op het moment dat je de bestelling via de webshop hebt voldaan, ontvang je deze factuur in je mailbox: deze is toegevoegd aan de bevestigingsmail die je vanuit de webshop geautomatiseerd ontvangt. Je kunt dan zelf beslissen of je deze wilt gebruiken binnen je zakelijke administratie of niet.

Check je gegevens dus goed, als je deze invult, want een tikfoutje is zo gemaakt, en dan kan het zijn dat je deze mails niet ontvangt!

Bestel je buiten de webshop om, dan ontvang je van mij persoonlijk een zakelijke factuur met BTW. Nadat deze is voldaan wordt je bestelling verzonden.

Ga naar de bovenkant